Dagsformen 21 dec 2011

Har nu haft denna sits i tre veckor nu och vet egentligrn inte vad jag tycker. Människor som känner mig och betraktar mig, tycker att min kroppshållning blivit rakare. Jag tycker det finns både för och nackdelar med den nya formen. Av naturliga skäl är den inte lika revolutionerande som förändringarna i december/januari 2010/11. Vad som för mig just nu känns som det stora bakslageget är: att när jag intar ryggläge hänger jag mer än ligger. Plus att jag inte tycker det blivit så mycket bättre med hostan vid mat och tabletter som för 1 år sedan och som jag faktiskt hade hoppats. Vet inte om det omväxlande (oroliga) vintervädret bidrager till detta? Synpunkterna från igår kvarstår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0