Assistent som inte kan skilja på över och underkropp (he, he)

I dag var det så dags för min manliga assistent att gå i tjänst för några dagar igen. Det behövde han nog för han kom hit och hade uppenbarligen haft en "hård" ledighet, inklusive sena kvällar - tidiga morgnar beroende på hur man ser på det. Ja, jag vet att han skulle titta på amerikanska "Super Boll" med kompisarna när han "gick av" i söndags. Att assistenten i dag var trött, det kan jag säga. Men priset tog han nog när jag skulle gå på toaletten och han istället för att knäppa upp mina byxor, började knäppa upp skjortan. Jag fick säga till två gånger innan han upptäckte vad galet han höll på med. OBS. Vi handikappade är av naturen skapade som andra människor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0