Underbar morgon...

Käre läsare, Undertecknad är medveten om att de senaste inläggen blir lite enkelspåriga, men av det tanken är full talar munnen. Och trots min ilska i går – och misstro mot sjukgymnastens förslag – lät jag mig övertalas. Är nu minst lika mycket  ”ostbåge” som vanligt. Rena farsen. Pissflaskhelvetet får inte plats på sin vanliga plats – mellan benen. Jo, det gör den, men då trycker flaskkanten upp ”juvelerna” i buken. Benen är minst lika uppdragna och krokiga som vanligt. Och kära ”experter” – ni som tror att jag i normalfallet på ett onyttigt sätt skaver lårens hud mot varandra. Nu håller jag på att pressa sönder flaskans hals mellan låren på grund av det enorma trycket utifrån min liggställning ger upphov till. Ryggen den gör ont - Och trots dubbla kuddar samt fotskydd, trycker hälen sig ner i underlaget. Högerlåret molvärker. Jag är varm utav bara tusan. Höften då? Prata inte om eländet, den har i och för sig varit till salu i många år! Ja, det var väl morgonens status det…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0