Handikappet kliar...

Jodä, jag somnade bra igår kväll. Men vakade kanske ½2, av att det kliade som fan på ställen där det är svårt att komma åt med "klikrattan". när man väl fått fram detta - i sig ganska fiffiga hjälpmedel - stillat den värsta klådan, är man tyvärr i det där stadiet av trötthet men för vaken för att direkt kunna somna om, men ändå för trött för att egentligen  göra något vettigt. Som gravt rörelsehindrad kan jag inte heller följa sömnforskarnas checka råd om att gå upp, gå ut i köket slappna av med ett glas mjölk, för att så smånlngom lägga mig igen, vad gör man? Ska försöka somna om nu vid 3...

Kommentarer
Postat av: Eva Bellsund

Inte lätt!!!Men mjölk, det vill man i alla fall inte ha. Jag har en termos med kväll ört te bredvid sängen. Kan det vara något. Hoppas du får sova bättre nästa natt!!!Ingenting som en god natts sömn!!!

2011-01-23 @ 12:01:03
Postat av: Per-Johan Ingberg

Hej min vän:Tack! I natt var det mycket bättre och därmed lugnare. Bra tips med ört te, men då måste jag "lära mig" dricka ört te först...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0