Svårt att effektuera CFH:s "beställning"

I min redogörelse för de fortsatta rullstolsutprovningarna i fredags nämnde jag att utprovningsledaren inför nästa tillfälle önskade att jag skulle vara klädd i något trikåliknande. vi enades om att det fick duga med långkalsonger. Idag gick min assistent ut för att försöka fixa lämpliga plagg. Vi var båda två ganska säkra på att hitta önskade underkläder ganska enkelt, men assistenten fick besöka sex butiker innan önskade benkläder hittades i den sjunde. Jodå långkalsonger fanns nog i de tidigare besökta butikerna, men då det varken handlar om Nobelfest, kungamiddag eller prinsessbröllop, vad jag vet, vill man ju inte betala multum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0