"Kärt" irritationsobjekt

Syftar på min permobil. Sitter möjligen rakare i formsitsen och C 400:an än i Lowridern. Men sitter definitivt inte bra... Tycker själv att jag börjar komma tillbaka till "lutande tornetstadiet" och att jag inte nått "ostbågestatus" än, tror jag själv beror på att jag använder höger armbåge som landningsställ och stötta. Nu ät jag visserligen inte en pojke i blomman av min ungdom - tyvärr - men tillhör väl en generation som fick höra i bland när man satte armbågarna på bordet, eller liknande: "Att stötter sätter man väl inte under unga träd?" Denna filosofi kan jag hålla med om, varför det känns dubbelt tråkigt att känna sig som "Ett åldrande träd..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0