En rätt nöjd Permobrukare...

Så här dagen efter den internationella kvinnodagen har jag lovat vänner på webben att berätta hur jag hade det på Centrum För Hjälpmedel.  Jo tack, jag var trött som ett geléhallon, då jag sov mycket sparsamt den gångna natten, själva besöket gick bra och det ser ut som resultatet den här gången, blivit över förväntan. Har de senaste månaderna stört mig på att jag bl.a. inte kommit under bod så bra. Nu verkar det som man har lyckats både få upp fotstöden mer i min ”normalhöjd”. Två bonuseffekter: har nu frigång mot mark och golv samt att jag verkar komma under mitt databord igen. Har inte hunnit kolla köket än, men skulle det gå bra med köksbordet också så blir det en ytterligare bonus och jag har ju redan fått rätt. Det går att anpassa rullstolar till omvärlden bara man vill och försöker… Tilläggas bör att färdtjänsten var före utlovad tid, i båda riktningarna…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0