Toffelhjälte (hi hi hi)

Skrev för några dagar sedan om mina skoproblem. De skorna jag provade senast vart inte så lyckade. Har idag fått hem ett par tofflor av samma typ jag tidigare haft, mjuka och sköna. Vänsterfoten gick bra. Högerfoten var både trång att få på och kändes väldigt trång i tårna! Så var det ju inte i affären... Vad hade hänt? Hm... Detta kändes inte roligt, för i material osv. kändes de nya fotbeklädnaden bra. Jag hade just inriktat mig på några kämpiga timmar, kanske dagar... När assistenten erbjöd sig att ta av toffeln en extra gång och kolla. Jag trodde inte så mycket på det, men hade inte någon bättre idé själv. Skodonet drogs av och examinerades inuti. Har man sett det var inte foten som hade vuxit! I vår iver att prova tofflorna hade vi missat att ta ut "ett halvt kilo papper" med detta avlägsnat passade min nya favorit mycket bättre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0