Annica är lycklig över att få hem sin "gubbe"...


Ja, ja Johnny; nog klarar jag att få i kull mannen i mitt liv!
Hej då vi ses i morron...
Hej...
När dörren stägts efter Johnny, går Annica fram och kramar om sin Pelle, hon ger honom också en innerlig kyss på munnen.
Älskling, jag blev så orolig när Oskar och du sms:ade, men jag kunde faktiskt inte komma snabbare...
Pelle återgäldar hennes kram.
Du vet att det är bra. Oskar är okey och Linda - min favoritstyvdotter - kom ju. Däremot var det svagt av "Gothia På Språng" att inte kunna skicka någon. Och så är jag så glad över att slippa tillbringa helgen på sjukhus.
Pelle höjer ljudet på nyheterna och slötittar på den senaste politiska turbulensen, medan Annica går ut och hämtar in vinet och smörgåsbrickan.
Pelle reflekterar högt:
Jag under hur vingklippta sossarna blir av det här?
Ja, det kan man ju undra... Men kan vi inte stänga av det där nu och ägna oss åt varandra?
Pelle gör sitt hjärtas dam till viljes och hon höjer vinglaset i en skål...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0