Något senare...

Fru Vera njuter medan Oskar och Gösta tävlar i att pyssla om henne medan hom berättar:
Vera von Hurtig 83, Pigg pensionär som gillat rally: Rollator- så väl som rullstolsdito, katten och barnbarnen

Jo, jag gick ner till Näröppet för att köpa lite kaffe och bäst som jag stod där kom den där fru Pettersson och försökte tränga sig före. När jag hävdade att jag såg lågprispaket med Löfbergs Lila först, fällde människan helt simpelt mig med en av sina kryckor. Jag ramlade in i hyllan så vad skulle jag göra. Men butiksföreståndaren gottgjorde mig i alla fall med ett extra stort paket gratis, så där fick Petronella… Rollatorn, ja den blev visst bara skrot. Men Bettan och Lars-Åke tyckte det var lika bra jag börjar åka i en sån här nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0