Handikappförbannad

Tankar fredag eftermiddag

Just nu är jag handikappförbannad: Jag vet inte om det är jag som uppfunnit ett nytt ord i frustration över sakernas tillstånd? Men definition: De flesta skrivhjälpmedel som är till för att underlätta min vardag har krånglat den här eftermiddagen. Nätet lägger ner sig. Datorn påstår att jag har föråldrad programvara. Kan vara sant - vet ej. Försöker koppla upp mig mot internet för att tanka ner ny version av programvaran för Internet, lyckas inte med det. Startar då mitt Word för att få utlopp för min frustration. Då lägger det ner, utan för mig någon rimlig förklaring. Penna och papper vore kanske naturligt; ja, om jag skrev så jag kunde tyda det längre fram!  Men är inte säker på det... Skrivmaskin? Har en elektrisk och en handjagare; båda utom räckhåll och den icke elektriska ganska obrukbar. Jag vet Någon gång i nästa vecka har kanske det mesta löst sig, men just nu är jag frustrerad!!!

Pelle

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0