Robert Rask - Delägare i "Gothia På Språng" (GPS)

Jag får väl stå någonstans mitt emellan Annicas och Jespers beskrivningar av Pelle som delansvarig för våras kunder/vänners väl och ve håller jag med Aniica, samptidigt sim jag förstår min kompanjons syn på saken. Och du Jesper även om det var både svettigt och ångstfyllt när det hände, måste du hålla med om så här efteråt att det var ganska roligt när pelle skulle upp och "svänga sina lurviga" på stadsfesten för några år sedan. Johnnys proggband "Markens gröna liljor" hade återförenats för några spelningar och Pelle var där med Ling Pin Wang. Pelle blev så inspirad - ja, ölen hade väl hjälpt till lite - att han prompt skulle upp och shakea, problem var bara att vår gode Pelle glömt bort att han inte kunde gå. Rasade i baken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0