Mellan Annica och Pelle:

Morgonsamtal på telefon mellan Annica och Pelle:

Go´morron älskling, hur mår vi idag? Go´morron! Jo, det är inget vidare… Jaså, det va ju tråkigt att höra… Förutom att jag saknar dig, var  jag nog inte rolig för Muhammed att ha att göra med i morse... Jaså… Vad har mannen i mitt liv nu gjort? Gjort och gjort? Det är dom här jädrans kuddarna sjukgymnasten rekommenderat att ha under fötterna på natten… Ja? Nu fick Ada upp fötterna för högt igår kväll igen… Oj? Ja, med följd att kroppens spänningar gav ett supertryck mot hälarna nu på morronen. AjAj, det där låter inget behagligt! Nej, känner mig som en grinfärdig tvåring där mamma (dvs. du) måste komma och blåsa på det onda! Kommer som ett skott efter jobbet, det vet du…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0