Urldom. It´s getting better and better! Third time lycky?

It´s gettning better and better! Third time lycky? Läsare som möjligen blir generade och tycker att jag blir för privat får väl hoppa över detta inlägg. Uridom är ett slags kisshjälpmedel för oss karlar. Kateter har nog många av oss kommit kontakt med inom sjukvården eller den personliga assistansen. En kateter för man ju in i urinröret och det är inte speciellt trevligt. Kateterslagen fortsätter ner i en påse så användaren kan uträtta sina behov. Ett uridom är i grunden samma princip, men som man kan lista ut av namnet, trär man detta över penis. Personligen kom jag första gången i kontakt med uridom för cirka tio år sedan. Den gången var det så knepigt och obehagligt att jag själv avbröt försöket efter bara några timmar.

 

Jag återkom till tanken på uridom eller liknande i samband med att vi återupptog diskussionerna kring min säng, liggande och min bristande nattro. Har den gångna natten provat detta ovannämnda hjälpmedel för första gången på riktigt. Och för att vara ett seriöst försök så gick det över förväntan. Med lite justeringar och fortsatt träning hoppas jag på att kan bli riktigt bra…



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0