Förbaskade magbråck...

Om det nu är detta som spökar? Innan vi fortsätter vill jag varna mina läsare: ”Har ni en ipad, läsplatta, mobilsurf, eller liknande? ”  Som medger bloggläsning vid frukostbordet – så läser ni detta på egen risk. I dag var det inget skönt uppvaknande, kände smaken av ”sura uppstötningar” i munnen plus halsbränna, vilket gav upphov till kraftig morgonhosta… Och när jag fällde upp ryggen i ”sittande”, så kände jag hur ”behoven” trängde på. Släppte på kranen, och kände att det läckte… Inte mycket, men tillräckligt. Helvete! Om det är uridomet som sitter fel eller strålen som är för pigg, vågare jag inte uttala mig om, men hoppas naturligtvis på det senare!


Kommentarer
Postat av: Sven Nilsson

Ja du Per-Johan kroppen är en komplicerad tingest. Det är ett under om allt fungerar som det ska. Men dina blogginlägg visar att du är vital till ditt sinne och lever med många intresseområden som måste berika ditt liv. Jag ser fram emot att få läsa din sammanfattning av din livshistoria so far. /Sven

2011-04-09 @ 20:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0