Söndagssmockor till handikappbyråkrater...

Nu är jag både arg, trött och förbannad på ”handikappbyråkrater” samtidigt är jag så trött både fysiskt och psykiskt på själva handikappet – sliten helt enkelt – att jag inte orkar skriva = skälla så mycket som jag egentligen har inom mig. I dag känns det mesta skit. Svullen fot – som visserligen inte gör ont – men som jag inte har riktig koll på varför jag fått. Permobil som inte passar bra i hemmet, sett till funktionen! Då får man de glada tillropen, fixa nya bord så går det mycket bättre! Jag vet men det ska göras också… En sits i rullstolen som jag just nu inte är så god vän med. Och även om jag kanske måste ge mig på den punkten, så avskyr jag att mina rullstolar ska få styra hur jag kan möblera hemma…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0