Ambitiös assistent...

I dag var det dags för Per-Johan "att gå till frisören". Mina bröder har sina frisörhistorier, dem får de berätta själva. jag bidrar med mina egna. Några år efter jag börjat med personliga assistenter erbjöd sig många av mina kvinnliga assistenter att börja klippa mig... En trimmer - som betalat sig många gånger om - införskaffades. I morse var det så åter frisörtid. Mina självutnämnda frisörer klarar jobbet välidigt bra, men assisatnsbolaget riskerar allt som oftast att bli en kund kort. I ivern att sköta sitt arbete, tar assistenterna fram dammsugaren för att dammsuga golv, rullstol och närliggande ytor. Gott så. Men för varje gång dammsugaren kommer fram i dessa sammanhang, vandrar den längre och längre upp. Ett flertal gångeer har jag varit på väg att bli av med mina bröstvårtor, men idag hade assistenten kunnat skippa trimmern, för idag höll hon på att få med det lilla hår på huvudet - som ska sitta kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0