ipad eller iphone

Jag är ingen expert på frågan vilken av dessa två interaktiva hjälpmedel som är bäst eller sämst, efter som jag varken har det ena eller det andra. Men på något sätt får jag en känsla av att de som använder ipads ses som de "spelar" i en lägre division än de som har iphone. Men det är väl kanske en kvarleva från för 5-10 år sedan då all datateknik telefoner m.m. skulle vara så små som möjligt. Ju mindre desto häftigare. Men i och för sig eftersom trenden har vänt vad gäller storleken på telefoner platt-tv m.m. så borde det ju i logikens namn vara paden som är häftigast, men som sagt det känns inte så när man hör om den. Snarare får jag en känsla av att vissa sätter "töntstämpel" på dem som använder Ipads. Dessa mina reflektioner rann upp i hjärnan på mig, när jag såg en rubrik fladdra förbi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0