Eurovisionslåtarna 2011...

Nu har alla programmen inför "Eurovision Song Contest 2011", sänds i SVT. Och som vanligt med det senaste decenniets ? sätt att presentera dem - med en känd lekfull och ganska självsvåldig jury, tycker jag det är underhållande - men jag undrar om jag inte gör som förra året när alvaret börjar; hoppar över det hela. Visst skulle det vara en fjäder i hatten om Sverige vann, men jag tror tyvärr inte vi gör det och då är inte "baksmällan" värd den musikaliska underhållningen? på lördag kväll. Personligen tycker jag dessutom att t.ex. Charlotte Perrelli och Marlena Ernman, från tidigare år var betydligt bättre än Erik Sahade... och ingen av dessa damer vann ju. Men som bekant "Osvuret är bäst" både i frågan Hur det går för Sverige! Samt om jag kommer se finalen eller inte...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0