Det här kunde varit skitroligt…

 

Gösta Kvist och assistent Lisa möts på stan:

”Hej Gösta, vad munter du ser ut.” Gösta rodnar och försöker dölja sitt leende. Lisa: ”Vad är det?” ”Det är lite oanständigt, så jag vet inte om jag kan tala om det…” ”Jo, men jag är inte rädd för fräckisar!?” ”Okey då, men kom ihåg att jag varnade dig…” ”Kom igen nu!” ”Pratade just med Pelle…” ”Ja!” ”Och han var inte glad!” ”Vaddå?” ”Jo, tjänstgörande assistent hade visst glömt att ställa fram kissflaskan innan den gick av passet.” ”Åjnej!” Lisa spärrar upp ögonen och tar sig förskräckt åt munnen: ”Vaddå?” ”Det var ju jag…” ”Lugn lilla vän, ingen skada skedd. Men Pelle fick nästan slå knut på snorren, innan han med hjälp av en griptång fick upp lämpligt kärl och kunde lätta på trycket…”

Lisa pustar ut… "Ja, det ska inte hända igen!”

"Skönt! Nu kan jag tanka upp med öl inför matchen..."

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0