Upprörd musikälskare…

 

Är det minsta man kan kalla mig! Med respekt för alla människor som tycker om – ja, kanske till och med älskar – Karaoke, jag är inte en av er! Sökte på musiktjänsten Spotify efter sir Elton Johns ”Your Song”, den här gången inte hans eget original; utan Rod Stewarts version. Den var lite svårlokaliserad så jag kollade  via google att jag var rätt ute i tanken att Mr. Stewart hade spelat in den? Och facebookvännerna kan konstatera att jag var rätt ute. Gick så tillbaka in på Spootify med den kopierade informationen, ”klistrade in den” i sökfältet. Jodå, sir Elton John kom upp, men sedan istället för Rod Stewarts egen version, dök det upp en massa förslag på karaoke-version på Mr. Stewarts ”Your Song-cover. Sptify: Jag  vill ha de riktiga versionerna först! När jag ändå är i farten tycker jag som användare det vore bra om Spotify kompletterade den enkla sökrutan med en mer utökad sökningsmöjlighet. Exempelvis: Låttitel, artist album…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0