Första maj välkommen, tralla-lalla-la...

Pelle

Vadå? Det är klart jag måste ha en öl i solskenet så här på första maj... Linus följde bara med Linda in. Hon skulle köpa någon kaffe Latte... eller var det var. Linus skulle fixa sugrör. Detta hjälpmedel ett måste hur törstig jag än är. Ja just nu får det räcka med en öl! Har ju ett jobb att sköta trots att det är första maj. Ska bevaka sista matchen innan isokey-vm börjar i Stockholm och Helsingfors till helgen! Hur jag tror det går? Ja, det vet e tusan... "Tre Kronor" har ju haft ett par riktigt svaga veckor så här i uppladdningen. Vi brukar visserligen inleda rätt svagt för att komma i form till finalspelet. Men i år vet jag inte...  Men får väl säga skål! och hoppas på en trevlig eftermiddag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0