Handikappirriterad - i stugan

Annica Pelle
Ligger här och blåser i min lilla "fredspipa" för andningens skull. ska återställa andningsapparaten - i därför avsett ställ - då tycker denna lilla mogäng att "Nä, nu ska vi ha lite "helgroligt!" I stället för att snällt ställasig på sin plats, hoppar den ur handen på mig, ner på täcket. Åker rutschkana över detta hittade just det rätta hålet att hoppa ner på golvet. Allt detta innan jag hinner reagera, så nu ligger den väl under sängen och storskrattar åt mig, Finns det inga små snälla arbetslösa vättar eller hustroll som kan tänkas flytta in hos mig? Jobbet skulle brstå i att plocka upp alla små saker jag tappar och inte når... Nähä, får väl vecka söta Annica då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0