Liv i rörelse...

Tidigt i morse när jag skrev rubriken på detta inlägg, var tanken ett helt annat innehåll. Jag var inte orolig för den här dagen men den medförde att kvällens betraktelse blir någonting helt annat. Idag har stora delar av Sverige skrivit högskoleprovet. Så också personer i min närhet vilket gjort att man dagen redan från början var bestämd att se annorlunda ut än vad lördagarna kanske brukar. Samtidigt hade jag fått inbjudan av en god vän att delta i en diskussion kopplat till fördraget på "Humanistdagen 2011". För att saker och ting skulle klaffa fick assistansbolaget sätta in extra folk i form av sina egna ägare. Jag vet inte hur van eller ovan han är att handgripligt ta sig an verksamheten på "golvet", men jag tycker herr J klarade sig bra och det säger jag inte för att smöra... Det känns demokratiskt och bra att vara del av en verksamhet där chefen inte bara sitter och bestämmer. Jag har inte tråkigt i vanliga fall heller, men idag har jag haft så mycket om mig att dagen bara rusat iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0