Något som gör mig glad...

Oavsett om det är välplanerat, halv spontant, eller helt improviserat är: Jonas Gardell. Trevligt att du äntligen har fått ihop en liten fyndig bok som förhoppningsvis kan tävla med Marks barncitat. Möjligen har ni lite olika målgrupper? Men jag läser med stor behållning även dina "tyngre böcker". Från Juha till Jesus. Kvällens Go´kvällvärd Ebba von Sydow frågase om du tänkte twittra på julafton. Jonas, du hade där inget färdigt svar, även om jag misstänker att svaret faktiskt är nej! Det behöver du ju inte heller. Tills det året när du ev. accepterar erbjudandet att vara "julvärd" i tv, så har du ju redan bidraget. Ett med din nya bok "Har man inget liv får man väl köpa ett som alla andra" - samlade visdomsord 2010/2011 - som ett tidsdokument, Två Boken "Om Jesus" - även om den kanske passar bättre i påsktider. Men som den tredje "Mormor gråter" - Svensk julafton i konsentrat, på mindre än 15 minuter. För mig lika nödvändig som "Kalle Anka" och Karl-Bertil Jonssons julafton" är för andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0