Hembesök: arbetsterapeut & sjukgymnast

Jag har inget emot dessa personer personligen, men jag avskyr allt vad sjukgymnastik heter. Och som jag antytt i tidigare inlägg trodde jag inte då att de skulle ha så många recept för mina problem. Och med några timmars perspektiv på hembesöket, tror jag det inte nu heller. Uppriktigt sagt blir jag bara förbannad, ju mer ja tänker på det. På fredag ska jag i väg och testa någon jädrans trampmogäng. Det blir bara mer träning och mer arbete – utan betalning. Egentligen skulle jag villa skita i det hela. Jag är så förband, men orkar inte. Jag är allergisk mot yrkesgruppen sjukgymnaster och sjukgymnastik. Fy fan! Varför kan jag aldrig lära mig säga nej. Rullstolen är nödvändig, men jag tvivlar verkligen på att det här är det…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0