Bra och dåliga sommartecken...

Ja, jag vet att "det heter" vårtecken, om man ska vara språkligt korrekt! Men för det första tycker jag vi närmar oss sommaren med stormsteg - bara tre veckor kvar innan den första officiella sommarmånaden! Och för det andra, är väderleken sån att man inte riktigt har kläm på årstiden.Ena dan skiner solen och andra dan snöar det... I dag fick vi jaga ut säsongens första geting ur lägenheten. Getingar och andra stickiga flygfän, tycker jag personligen är en av sommarens främsta nackdelar, och då är jag inte - vad jag vet - allergisk not några insekter! Betydligt mysigare är det då att rulla ut i stadens parker - helst med trevligt sällskap, något drickbart och njuta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0