Knäckande...

Planen var att lägga upp ett par nya ”idolbilder” stilstudie på hur jag satt i morse. Och jodå fotona är tagna och inlagda i datorns fotoprogram, men trots att jag jobbat med det vill inte fotoprogrammet presentera mig i den vinkel som ja önskar, när de läggs upp på bloggen eller facebook. Antagligen något ”skitproblem” som är lätt åtgärdat, men som min hjärna inte orkar syssla med just nu! Allt nog. Vad jag ville illustrera inför fortsatta utprovningar var att jag bytt tillbaka till det ursprungliga nackstödet och först kom hiskeligt snett, men när vi väl justerat både mig och nackstödet blev det bättre. Det nyaste nackstödet trycker mig långt fram, ja nästan ihop mig. Även om talet kanske blir något bättre…?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0